Er der sket noget mærkeligt i leveringen af dine nye møbler? Dette er selvfølgelig meget kedeligt, og vi er her for at hjælpe dig. Nedenfor finder du vores klage guide til, hvordan du rapporterer en skade, manglende vare eller anden leveringsfejl.
Inderholder:
- Reklamation - Sådan går du til
- Transportskader
- Produkt fejl
- Manglende del / manglende vare
- Fejl produkt
- Reklamationshåndtering
Reklamation - Sådan går du til
Alle klager skal rapporteres via e-mail til kundeservice@trendrum.dk. Vi kan ikke modtage klager telefonisk, i udstillingslokalet eller i vores lager. For at få den hurtigst mulige håndtering skal du sende dit ordrenummer, klare fejlbeskrivelse og klare billeder i en og samme e-mail. Bemærk, at e-mails med vedhæftede filer ikke må overstige 20 MB.
Se nedenfor, hvilken type information du skal sende for hver type fejl.
Når du modtager en ny vare, skal du altid inspicere den ydre emballage, og alle synlige skader på ydersiden af pakken skal rapporteres til chaufføren / servicerepræsentanten inden underskrivelse / modtagelse af pakken. Bemærk, at du skal gemme al emballage, når dine varer er beskadiget under transporten.
I tilfælde af et krav om transportskade har vi brug for følgende oplysninger:
- Hvis emballagen er beskadiget, skal du sende billeder af skaden på emballagen
- Billeder af skader på genstanden. Der skal være klare billeder og både et nærbillede og et billede lidt længere væk, hvor du ser skaden som helhed på møblerne.
- En klar beskrivelse af, hvor skaden er placeret på produktet
Produktfejl er defekter fra fabrikken, der kan forårsage skade på produktet, selvom der ikke er nogen tilsvarende skade på pakken. Det kan være dele, der er bygget forkert eller malingsfejl osv. I tilfælde af produktfejl har vi brug for følgende:
- En klar beskrivelse af, hvor på varen manglen er placeret. Indtast betegnelsen af delen i brugsanvisningen, eller ring delene i brugsanvisningen, tag et billede af dette og send billedet via e-mail til os.
- Ryd billeder af skaden. Det skal være både et nærbillede og et billede lidt længere væk, hvor du ser skaden som helhed på møblerne.
Manglende del / manglende vare
Hvis der mangler noget i leveringen, skal vi vide nøjagtigt, hvad der mangler.
- Hvis en del mangler i en pakke, skal vi vide, hvilken del der mangler. Indtast betegnelsen af delen i brugsanvisningen, eller ring delene i brugsanvisningen, tag et billede af dette og send billedet via e-mail til os.
- Hvis en hel pakke mangler i forsendelsen, skal du angive, hvilken vare der ikke var inkluderet i leveringen
Hvis du har modtaget en vare, der ikke matcher det, du har bestilt, skal vi få et billede af den pakke, du har modtaget. Tag billedet, så du kan se produkt oplysningerne på ydersiden af kassen. På nogle produkter er disse oplysninger i stedet på en etiket, der er indsat der, så er det den, vi har brug for et billede af. Så det er IKKE forsendelsesetiketten, som du skal sende et billede af. Disse oplysninger giver os mulighed for hurtigt at se, hvor det er gået galt, og rette fejlen.
Hvis du har åbnet pakken og set, at det er den forkerte vare, har vi også brug for et billede af varen.
BEMÆRK Når du opdager en defekt i det produkt, du har modtaget, er det meget vigtigt, at du gemmer al emballage inden en mulig returnering.
Når sagen er indgivet, modtager du et svar fra vores klagebehandling via e-mail, så snart de har åbnet din sag. Det kan tage mellem 2-6 arbejdsdage, afhængigt af om det er højsæson eller lavsæson i øjeblikket.
I tilfælde af klager arbejder vi på at afhjælpe manglen i første omgang ved at udskifte den del af produktet, der er defekt. Hvis dette ikke er muligt, kan det være nødvendigt at ændre et nyt produkt, eller du vil blive tilbudt en kompensation svarende til reduktionen i produktets værdi.